fattar nte

Fattar nte vf så många tjejer ska fixa sig för killar? vf? ja fixar mig för min egen skull för ja gillar att göra det. Ja gör nte det för att killar ska kolla på mig. Liksom om du låtsas vara nån annan framför en kille o han börjar gilla dig för den du nte e så vad e poängen? Ja bryr mig verkligen nte vad andra tkr om mig säg vad ni vill. Jag tkr att jae perfekt som jae, o ja bryr mig verkligen nte vad nån annan tkr. Ja dömer nte folk ja fattar att man gör fel, ja har själv gjort många fel som ja ångrar.
O vf ska man sitta o hacka på andra o säga att den personen e ful, blir du snyggare för de blir personen snyggare? nej, så slössa nte din tid.

Kommentera snälla

Lämmna din åsikt:

Ditt namn??:
im lazy

Din msn sötnos: (publiceras ej)

Din underbara blogg heter?:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0